Skip to main content

Ofte stilte spørsmål

Prismatch

På Caketime.no etterstreber vi alltid å ha markedets laveste pris. Det kan alikevel skje i noen få tilfeller at vi ikke lykkes.  I slike tilfeller vil vår prismatch gi deg markedets laveste pris i kjøpsøyeblikket. Vi matcher prisen på alle varer i nettbutikken sammenlignet med norske konkurrenter. Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte oss og dokumentere følgende:

  • Det må kunne dokumenteres en lavere pris i en norskregistrert nettbutikk i kjøpsøyeblikket. Varen må være på lager og tilgjengelig for kjøp til oppgitt  pris.
  • Fraktkostnader og tilleggskostnader vil tas med i regnestykket når prisene sammenlignes.
  • Produktet må være identisk (merke, farge, størrelse, osv) 
  • Gjelder ikke ved generelle rabatter, tilbud i begrenset antall, engangsrabatter (f.eks. innmeldingsrabatter) og opphørssalg.
  • Kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter.

Kunden har selv ansvar for å ta kontakt med oss i kjøpsøyeblikket for å gjøre prismatch gjeldende. Du kan alltid svare direkte på e-posten vi sender ut med ordrebekrefelse, bruke vår kontaktskjema eller sende e-post til info@caketime.no 

Kan jeg hente varer hos dere? Hvor holder dere til?

Ja, vi tilbyr henting på lager under fraktalternativer. Dette er alltid gratis.

Det er mulighet for henting på vår firmaadresse i Larkollen.

Dato og tidspunkt må avtales på forhånd. Vi tar kontakt pr e-post når bestillingen er klar for henting. Dette gjør vi vanligvis innen 24 timer fra bestilling. Husk å sjekke søppelpost da e-poster kan i noen tilfeller havne der. 🙂

Hvor raskt sender dere varer og hvor lang leveringstid har dere?

Vi etterstreber å sende alle lagerførte varer innen 24 timer (untatt helger og helligdager).

I høysesong kan det dessverre ta noe lengre tid. Leveringstid kommer an på hvilket leveringsalternativ du velger. Det raskeste er pakke til hentested. Dersom du er usikker på om pakken din rekker frem i tide, ta kontakt med oss. Vær obs på at det kan forekomme forsinkelser i høysesong og i forbindelse med helligdager.

Hvilke leveringsalternativer har dere?

Henting på lager er alltid GRATIS! Kun forhåndsbestilte varer kan hentes. Vi har ikke fysisk butikk. Ta kontakt med oss for å avtale hentetid og hentested.

Husk at vi tilbyr GRATIS frakt på ordrer over 1000,-

Pakke i postkassen (gjelder småpakker)

Pris: 89,-

Leveringstid: 2-7 virkedager. Pakken legges i postkassen din. Dersom du ikke har plass i postkassen eller har låst den vil pakken leveres på nærmeste post i butikk. I slike tilfeller må du hente pakken selv. Vi forbeholder oss retten til å sende små sendinger under 2 kg som brevsending uten sporing.

Pakke til hentested (Posten)

Pris: 89,-

Leveringstid: 1-3 virkedager. Pakken blir levert til nærmeste utleveringsted, pakkeboks eller Post i butikk. Du vil motta et sporingsnummer når pakken forlater lageret vårt. Hentemelding mottar du fra transportselskapet når pakken din er klar til henting.

Pakke på døren (Posten)

Pris: 159,-

Leveringstid:1-5 virkedager. Pakken vil bli levert hjem til deg. Du vil motta et sporingsnummer når pakken forlater lageret vårt. Dersom pakken ikke kan leveres hjem, vil den leveres på nærmeste utleveringsted. Du vil få beskjed om dette direkte fra transportselskapet.

Kan jeg kansellere eller endre bestillingen min?

Du kan endre eller kansellere bestillingen din så lenge varene ikke er sendt fra vårt lager. Kontakt oss så fort som mulig på info@caketime.no Husk at vi etterstreber å sende ut alle bestillinger innen 24 timer. 

Hva gjør jeg om jeg har registrert feil leveringsadresse?

Kontakt oss på info@caketime.no med en gang du oppdager feilen. Vennligst send oss riktig leveringsadresse og oppgi ordrenummeret ditt. 

Hvordan bruker jeg rabattkoden min?

Du kan legge til en rabattkode i handlekurven din eller på kassesiden. Får ikke du til? Ta kontakt med oss på info@caketime.no. Det kan være greit å huske på at noen rabattkoder har bruksbegrensninger, dvs du kun kan bruke de en gang.

Kan jeg handle hos dere uten å registrere meg?

Ja! Det kan du, men husk at det kan lønne seg å registrere deg.  Når du er registrert får du tilgang til alle dine ordrer, fakturaer, osv. Melder du deg på nyhetsbrevet vårt også vil du bli informert om våre tilbud og kampanjer foran alle andre.

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken min innen fristen?

Vi anbefaler deg å alltid hente ut pakken og returnere den selv om du skulle ønske det. Dersom pakken automatisk kommer i retur til oss, dvs du ikke henter den innen fristen, vil du bli fakturert med kr 250.- for å dekke kostnadene dette medfører. 

Pakken min har enda ikke kommet. Hva gjør jeg nå?

Som regel får du raskest svar om du kontakter transportøren direkte. Oppgi sporingsnummeret du fikk fra oss. 

Får ikke du tilstrekkelig svar fra transportøren eller foretrekker du å forholde deg til oss, send oss en e-post eller bruk vårt kontaktskjema. Vi hjelper deg så godt vi kan! 🙂

Husk at levering kan ta noe lengre tid rundt helger og hellidager. 

Hvordan kan jeg returnere varer?

Adresse: Cake Time AS, Lystringsmyr 2, 1560 Larkollen / Tel.: 461 12 876

Slik gjør du:

  1. Informer oss om at du ønsker å bruke angreretten din. Angrerett gjelder i utgangspunktet i 14 dager. 
  2. Fyll ut angrerettskjema du fikk tilsendt per e-post sammen med ordrebekreftelsen din. Legg dette i egnet pappeske sammen med varen du ønsker å returnere. Varen må være ubrukt, må være i originalemballasje og eventuell forsegling må være ubrutt. 
  3. Returkostnadene som kommer av å påberope seg angreretten skal forbrukeren betale. Fraktetikett kan du kjøpe på nett eller i din nærmest Post i butikk.
  4. Varene skal sendes tilbake innen nødvendig opphold og senest 14 dager etter at du ga melding om at vil angre kjøpet.
  5. Vi behandler returen så fort som mulig. Vanligvis tar dette 1-3 uker avhengig av hvor fort varene kommer tilbake til oss. 

Jeg har mottatt en ødelagt vare. Hva gjør jeg nå?

Kontakt oss så fort som mulig etter at du mottar varen. Vennligst oppgi ordrenummeret ditt. Fint om du sender oss bilde(r) av skaden allerede i første e-posten, samt bilde av transportesken dersom denne var ødelagt ved leveringstidspunktet.  Viktig at du ikke tar varene i bruk eller kaster de før du har fått en tilbakemelding fra oss.

Jeg skal bytte en vare. Hvordan gjør jeg dette?

Legg inn en ny bestilling på varen du ønsker å bytte til. Denne bestillingen betales som normalt. Returner varen du ikke skal ha til oss, så får du igjen pengene for det. 

Har dere gavekort?
Vi selger ikke gavekort for øyeblikket.
Sender dere pakker til utlandet?
Nei, vi sender ikke til utlandet.
Kan dere sende varene i postoppkrav?

Vi sender ikke varer i oppkrav. Via Klarna kan trygt og enkelt betale med faktura i nettbutikken vår. 

    0
    Handlekurv
    Din handlekurv er tomFortsett å handle